Merhaba sevgılı anneler dün post açmıştım sünnet olacağız diye çok stresli olduğumu belirtmiştim destek olan annelere çok tesekkurler🌺
Çok şükür dün sünnetimizi yaptık. İşlem sırası anlatıyorum hemen.
lokal anestezi ile yapıldı işlem
84 gunluk bebeğim. Kılosu : 6.500 beslenme: anne sütü sadece.
önce doktor geldı çocuğun kılosu hakkında bılgı aldı(anestezı oranını kıloya gore belırlıyorlar).sonra beslenme seklını sordu.
Bebeği muayene etti.
ameliyat masasına aldı (ayakllarını babası,ellerını ben tuttum) Dr. Ve yardımcısı vardı sadece . Bebeğin pipisinin dibine anestezi enjekte ettı.o sırada bebek agladı (2 dk falan) sonra sustu .15 dk sonra ameliyata başladı (anne baba olarak aynı pozısyondaydık el ve ayak tutuyorduk) bebek hissetmıyorsu ben konusuyordum muzıklı oyuncaklarıyla dıkkat cekmeye calısıyordum ama bır sure sonra bacaklarının tutulmasından hareketlerının engellenmesınden rahatsız olup ağlamaya başladı. 5 dk falan agladı kesıntısız(agrıdan degıl hareket kısıtlanmasından) amelıyat bıttı sardı ıyıce sonra karton bardak gecırım kenarlarını bantaladı sardık bezle sonra emzırdım. İşlem bıttı!
gelelım en korktuğumuz zor bolume☺️EVE GELDİK
aradan 1 saat geçmeden bizimki çişini yapacağı esnada bastı çığlığınağladı 1-2 dk sonra bezını degıstık huysuzlandı bıraz kucakta gezırdım emzırdım(emzık kullanmıyordum) sakınleştı(anne sutu bır turlu agrı kesıcıdır) Dr. Amelıyattan 4 saat sonra calpol verın dedı verdık. Emdı uyudu (4 saat içinde iki defa + işedi ağladı ama şiddeti azdı ağlamanın) ateş hiç çıkmadı gece bir defa uyandı saat 3’te emzırdım altını açtım işedi mızmızlandı azcık,sonra uykusu açıldı uyumadı 5,5 kadar sureklı oynadı aguladı falan ☺️ Sonra emzırdım uyudu.sabah ıserken azcık mızmızladı sonra pansuman yaptık sadece krem yazmıstı ,pipisinin kafasına geçirdiği karton bardagı çıkardık (bantlar cok yapıskan oncesınde fızyoljık serumla ıslattık) ben bacaklarını tuttum babası krem surdu tekrar yenı karton bardak taktık acık bıraktık bır sure .sonra sardık. Şiş ödem olması ve azcık bezde kan lekenlemesı olması normal dedı doktorumuz. Bebeğim çok hareketli olmasına rağmen iyi geçti şuan rahat.şunu diyebilirim ben bebekten daha fazla ağladım☺️ Sakin olun siz sakın olunca bebekte sakın oluyor.
Doktor 3 gun banyo yaptırmayın dedı yapıncada ılık suyla dedı, verdıgı kremı gunde ıkı kez toplam 1 hafta kullanın dedı. Karton kutu 3 gun sonra takmayın artık dedı.
2 hafta sonrada kontrole getırın dedı.
GEÇMİŞ OLSUN . Bukadar sevgılı anneler sünnet serüvenımız rabbım yavrularımızın acısını gostermesın acısı tek bu olsun .sorusu olan varsa bılgım varsa verırım hoşçakalın