Lalin yazdıklarınıza tamamen katılıyorum benimde sütüm stres + aynı sebeplerden çok azaldı :( diğerini tek memeden doyuyorsa mutlaka sağın. Ben sağmıyordum çünkü bir sonraki acıkmasında sütüm yeterince birikmez diye korkuyordum halbuki çok yanlış göğsünüz bebeğinizin emme ritmine göre süt üretiyor.