Bende spınal sezeryan oldum sezeryandan 1 hafta sonra korse takmaya başladım 2-4 saat sımdı eskıye gore fazla bısey kalmadı hatt dogum yaotıktan sonra 67 ye düştüm 74 kıloyla gırdım korseyı kullandım kullanalı 61 e ındı kılom bekarlık kıloma yaklaşıyorım😅 kulandıgım korsede gercekten cok ıyı ben suphelıydım almakta ama maşallah gobegımın %70 götürdü sadece catlaklarım kaldı onada sonra cozum bulurum bence sızde korse takın ıse yarıyor gercekten