Maalesef ben de sürekli mama verenlerdenim henüz 1 aylık olmadık bile ilk hafta direnip mama vermemiştim neredeyse sarılık oluyordu oğlum vr bezinde kırmızı Lekeler. Doktorum açlıktan olduğunu söyleyince mama kullanmaya başladık. Bizimki sürekli aç içtikçe içesi geliyor. Şu an Kilo artışı Fazla bile mamayı azaltmaya çalışıyorum sürekli süt sağıp süt de vermeye çalışıyorum ama günde belki 1 kere sağdığım sütten 1 kere de emzirerek süt verebiliyorum onun dışında 6 kere de 90ml mama ortalama 3 saatte bir besleniyoruz. Bazen daha sık nadiren de daha uzun aralıklarla.