Mervegem T-1234 aptamil kullandım gaz ve kabızlık yaptı. Bebelac ve gold serisi aşırı kusturdu. Sma cok iyi geldi
ArasAybarsMoM Mervegem bu smanin yeni optipro kutusu olanimi kullaniyosunuz acaba bnde ona gecmek istiyorumda memnunmusunuz
Oykusunannesi Aptamil kullandım berbat gaz ve kabızlık bebeğimi mahvetti hipp combiotic kullanıyorum çok memnunum
Mervegem ArasAybarsMoM yani ambalaj değiştiği için evet memnunum ama yeni kutuların içeriği değişmiş sanırım calkalayınca fazla köpürüyor. Benimki artık yasına girmek üzere de sizin bebegınız kücükse kusturur mu bilemedim