Bebeğim 3 aylık oldu normalde iki saate bir acıkirdi emmek isterdi ama son 10 gündür 4-5 saat ac kalıyor naparsam yapayım tutmuyor aç olduğunu biliyorum çünkü ağlıyor açıldığından ve tokken emzik asla tutmuyor sadece aç olduğunu zaman tutuyor oyuzden emziği hiç bırakmıyor napmam lazım sizde de böyle bir olay başına gelen var mı acaba 😓😓