Teşekkür ederim inşallah iyileşir bi an önce 🙏
sıcak bir şehir olduğu için belki olabilir bende emziriyorum şuan tabi sezaryen olduğum için biraz geç geliyor sütüm ama daha önceden oluşmaya başlamıştı hastanede oluşmaya başladı daha doğrusu belki vücudum pis diye gelir gelmez yıkandım daha ameliyatın ertesi günü olmasına rağmen ama devam ediypr hala