Doktora attık eşimde zaten sağlık personeli olduğu için her an hastanede iletişime geçebiliyor anne sütü yağlı olabilir dedi veya sıcaktan dedi ama içim hiç rahat etmedi 2 günlük daha ve her seferinde çoğalıyor ilk biraz tecrübesizlikten de panik yapıyorum