Ya merhaba anneler birşey danışmak istiyorum benim kızım 4 ay 26 günlük ve son 2 haftadır yemiyor arada da uyumuyor illa çok acıkması lazım yemesi için uyurken en güzel yediği zamanlar. Uyanıkken 3.5 saatten önce yemiyor kakasını yapsa bile inatla yemiyor ağlıyor zorlamıyorum ama tedirgin oluyorum memeyi almadıkça. Acaba diyorum ek gıdaya mı başlasam yada muhallebi mi versem ya da böyle sadece memeye devam mı etsem. Çok kararsızım :( en iyisi olsun istiyorum 1 ay daha beklesem mi bilemedim sorayım dedim..