9 aylık genelde 3 kez . İki saat geçince mızmızlık başlıyor ve bunalıyorum bu durumdan.bide memlekette sallanarak uyumaya alıştı. Kökten bi uyku düzeni kurmaya çalışacağım inş yapabilirim araştırma içindeyim. İki saate uykusunun gelmesi normal mi sizinde öyle mi ya