Hafizenr dün 16 da taktırdım. Özel muayenehane de. Ben sezeryan doğum yaptm bebeğim 9 aylık önce o berbat çatala oturdum sonra vajinal ultrason la rahime baktı kist vs varmı diye cok güzel muayene etti sonra o ördek diye tabir ettiğim spektrum u yerleştirdi uzun ince Bi makas gibi bişey ile tutturdu sonra yerleştirdi ipi kesti bitti. Ben bacaklarıma örtü sermesini görmek istemediğimi söyledim ama her an beni bilgilendirdi. Çok hafif Bi acı oldu takarken. Ama dayanılmayacak gibi değil inan sinek ısırıgı gibi. Ama dün gece ve bugun kasık ve bel ağrım çok oldu 24 saat geçti şuan azaldı biraz. Parol içtim 2 tane dünden beri Bi tık daha iyiyim. Öneriyorum ben kesinlikle en iyi korunma yöntemi bence