Bugra2020 Arazinannesi yenidoğdugunda mustela kullandık biz ama sonra sudocrem gectik.gecen pişik oldu mavi hametan kullandık 2 güne atesi gecti iyilesti hametan iyilestirici krem ben cok memnun kaldım 🥰🌸
Mkelebek Arazinannesi saglik ocagindaki dr daha yenidogmussken hametan yazmisti. Gecenlerde oglumun boynunun alti kizarmisti evde hametan var diye surdum ertesi gun biseyi kalmamisti
Arazinannesi Kızlar çok teşekkür ederim önerileriniz için dün hametanı sürdük ve uyudu sonrasında sabah kalktığımızda o kadar azalmıştı ki anlatamam aşırı derece de tek sürmemiz de hafifledi artık hametan vazgeçilmezimiz oluyor sanırım bizim de 🙈🙏🏼
Organiktavuk Arazinannesi sudocrem kullanıyorum çok memnunum hametan da var ama hiç gerek duymadım o yüzden bilgim yok sudocrem alırsanız küçük almanız yeterli çok yoğun bir krem ve ince sürülüyor
Yrnasl Arazinannesi sudocrem çok memnunum her alt değiştirsikten sonra sürüyorum 4 aylık olduk hiç pişik olmadı
Aysess38 Sudocrem kullananlar rica etsem fotoğraf atabilirmisinz bende almayı düşünüyorum da 🙃yanlışlık olmasın
anneadayi06 Arazinannesi bende bepanthol kullanıyordum sudo’ya geçecektim fakat doktor desitin ondan daha etkili onu kullan dedi desitin aldık bakalım
Gokcensare Arazinannesi ikisinide kullandım bütün özel pişik kremlerini kullandım çünkü kızım atopik dermatitti en iyisi olsun istedim ama bence git sağlık ocağına fuggy ve hamazing yazdır pişik için en iyi kremler çinko oksit içerenler çünkü denemesi bedava ilaçlarda aynı şekilde 5 para etmeyen özel ilaçlara gerek yok bence deneyen biri olarak söylüyorum