Esmaesila benim bbgm 4,5 aylik şuan bronşit. Bu 1 ayda ikinci bronşiti olduğu icin alerjik astım mı diye tahliller filan yapılıyor yarın kontrolümüz var bi kaç gündür antibiyotik kullanıyor ve felaket bi ishali var 2 gündür, tabi 1 aydır da ventolin yani astım ilacı kullanıyor ama hala hırıltılar oksurukler geçmedi