Tgba Focussss evet uyutmuslardi hatta agladi die bizim yanımızda yapmişlardi igneyi hemen uyuyor zaten ben cok üzülmüştüm üzülme annesi telefona falan cek demisti 😃 ilk gün agrı oluyo biraz daha sonra okadar bilmedi cok şükür rahatt atlattık
asafnannesi Focussss valla Allah yardımcınız olsun en kolay sekilde atlatırsınız umarım kıymetli bişey çünkü 😂😂