Dk72 Bebeğim 2985 gr doğdu şuan 3 günlük. Bez olarak prima premium care 1 numara almıştım ama büyük geliyor zorlanıyoruz bağlama da. Sonra molfix prematüre aldık o da küçük geldi. Ne alacağımızı şaşırdık önerisi olan var mı?
Mickeylover Dk72 biz hastaneden çıktığmzda 2880 dik premium care 1 numara oldu gayet. Bikaç kez taşma oldu o da bebeği kaldırırken falan çabuk büyüyecek zaten merak etmeyin
Biranne00 Dk72 tabiki mesela primanın 1 numarası sleppyin 2 numarasıyla aynı hemen hemen deneyin isterseniz ☺️
Sevde123 Benim kızım da 2850 doğdu sleepy 1 no ile başlamıştım ama sleepy daha ozaman bambu serisini çıkarmamıştı pepeeli paketleri yeni paketlerin bedenleri konusunda bilgim yok
RuzgarMommys Premium care büyük oluyor bende almistim biraktim Normal prima yenidogan al bence cok iyi biz kullanıyoruz hala