VERA19 merhaba yani şöyle anlatayım bir yorum yapıyorum 2 kişi cevap vermiş birinin bildirimi gelmiş görüyorum ama diğeri hiç gelmemiş görmüyorum günler sonra profilimden yazdıklarıma bakınca aaa bana cevap vermişler diyerek görüyorum bazen de hiç bildirim gelmiyor ‘gönderiniz yanıtlandı’ diye. Ben posta girip bakarsam görüyorum ki cevaplanmış..