Bugün doktora götürdüm genel kontrole çünkü bayadır gidememiştim neyse içeri girdik herşey normal ama benim Bebiş pek hareket etmiyo mesela yüz üstü yatırdığımda başını tutar kaldırır doktor kontrol ediyo pek tepki vermiyor. Ayakta bastırıyor basmıyor. Doktor biraz hareket çalıştır dedi ben dedim evde bunların hepsini gayet iyi yapıyor uykusu geldiği için yapmıyor sanırım dedim ama moralim bozuldu eve geldik evde durmuyo bi hareketler filan 😀 hamileyken böyleydi nst de hiç hareket etmiyordu evdeyken karnımda halay çekiyodu 😀 4 ay26 günlük destekli oturmaya başlayabilir dedi 20 gün sonrada ek gıdaya geçebiliriz dedi yoğurtla