Arifcanmoms1 Karbonhidratı kestim,paketli gıda,aburcubur,gazlı içecek,şeker vs. tüketmedim ve 3 haftada 6kg gitti🥳
Düzenli,dengeli ve saatli yedim hep.Akşam 7den sonra meyve dahil bir şey yemedim bu şekilde baya kilo verdim.2 ay kendimi tutsam eski kiloma dönücem de yine kaçamaklara başladım🙈
Evde leslie 1 mil yapıyordum her gün,böyle gerçekten kilo veriliyor ve bol bol su içmek lazım tabi🌸