AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Annesirintugceuzun Ben okuyamam ya hiç halim yok, çok hastayım. Koronayız kafamı kaldıracak hali zor buluyorum. Başkaları okusun Allah kabul etsin,çok gecmiş olsun 🙏🏻
Annesirintugceuzun AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Aaaaa çok çok geçmiş olsun 😓😓 Ağır mı geçiriyorsunuz ? 😓
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Annesirintugceuzun Halsizim. Vücudum ağrıyor, kafam şiş hissediyorum. Gözlerim cok ağrıyor, çok. Halletmeye calışıyoruz. Teşekkür ederim. 🙏🏻
esrdrbs Mrva rabbim hayrli sifalar versn sizi o kadr iyi anliyrmki benm bebegimde havale gecrdi Allah hepsini korusun inşaallah
Mrva Kızlar yardım etmeyecek misiniz ya bakıyorum ıvır zıvır eğlence postlarına yazan sayısı haddi hesabı yok burda niye kimse yardım etmiyor ???