Kızlar için kan ağlıyor yavrum 1 yaşına girecek ama nöbet sonrası emekleyemedu kollarını hareket edemedi başını tutup oturamadı yüreğim yanıyor .Tekrar Mr cekecez bi türlü teşhis koyamadılar yavrum gözlerimin önünde yaşıtlarının yaptıklarını yapamıyor 😭😭😭yasin dağıtıyorum 1 er tane alın ne olur