Kızlar 2aylik bı bebeğim var ve çok zor bı bebek sabah kaçta uyanırsa uyansın bir daha uyumuyor saatlerce sallıyorum 5dk uyuyor sonra yine uyanıyor bazen gece 12 ye kadar hiç uyumuyor ve çok huzursuz gaz sancıları olduğunu düşünüyorum bio ve nurse kullanıyorum ona ragmen gündüz uykusu yok benim merak ettiğim bebeklerin en zor dönemleri kaçıncı ayları yani benim bebeğim düzelir mi yada gündüz ne zaman uyumaya başlar onu çok seviyorum ama yoruldum yıprandım bugün 6da uyandı ve hala ayağımda sallıyorum 😥