Mucizemsinsenn Kizlar 29 haftalık hamileyim 1250 bebeklerin kilosu sizce de çok az değil mi? Sizin nasıldi ? Kilo aldırmak için özel biseyler yapıyor musunuz?
AnneAnne1 Mucizemsinsenn maşallah ikizler de fikrim yok ama benim 29. Haftada 1300 kiloydu . Kaşar ve muz bebeğe en çok kilo aldıran şey.
ikizerkekannesi Mucizemsinsenn benim hatırladığım kadarıyla 28 haftalık kontrolde doktor 1 kg oldular demişti hatta doğsalarda yaşatırız galan demişti ordan aklımda kaldı bence gayet iyi kiloları muz ve kaşar yemek işe yarıyordu
ikizlerr Mucizemsinsenn kiloları hiç önemli değil inanın bende hamileyken çok takıyordum önemli olan zamanında gelmeleri ve sağlıklı olmaları ciğerlerinin gelişmesi….
AnneAnne1 Mucizemsinsenn bence gayet iyi benim 1300ken 1hafta ilerdegidiyor demişlerdi. Zaten bundan sonea daha hızla alacak merak etme 😇
Mucizemsinsenn ikizerkekannesi bende yiyorum canım çok sağol inşallah iyidir ilk kızım da 28 haftada 1400 felan ölçülmüştü ondan böyle telaş ettim
Mucizemsinsenn Nurtalib anladım kuzum Allah bağışlasın yanlış anlamazsan neden erken doğum yaptın kaç gün kuvozde kaldılar
ikizerkekannesi Mucizemsinsenn ikizler biraz düşük kilolu oluyor malesef çok nadirdir 3 kg civarı doğan oyüzden kiloya takılma bence boşver birde zaten ultrasonda hep biraz eksik yada fazla olabiliyor hiç sıkma canını keyfini çıkar ☺️
Nurtalib Mucizemsinsenn yok canm neden yanlis anlayayim pihilasma varmis kan akisi yavaslamais aniden sanci ve su gelmesiyle dogum oldu birisi 18 digeri 32 gun kaldi canm cok şükür zor günlerdi ama simdi 13 aylik oldular
Mucizemsinsenn ikizerkekannesi aynen canım işte bende zaten onu taktım aslında kızıma iri bebek iri bsbek dediler usg de kilolu çıkıyordu 3300 doğdu 😂😂 şimdi bunlar kim bilir ne kadar doğar dedim kendi kendime 😂😂
Mucizemsinsenn Nurtalib maşallah canım ya tek bakabiliyor musun nasıl oldu biraz anlatır mısın çok korkuyorum nasıl büyütecem diye
Mysunshines17 Mucizemsinsenn bence gayet iyi kiloları bu haftadan sonra almaya başlayacaklar benimkikerde 30.haftada 1600-1800 civarıyd.Karpuz , nesquik , çikolata , muz , kaşar ve en önemlisi Yumurta tuketebilirsiniz
Surv18 TwinsmomDA canım merhaba.37+ 4 te doğum yaptım.3200 ve 2980 doğdular.kaşar peyniri ve muz okumuştum son haftalar onlardan tükettim.ve her gün yumurta yemeyi ihmal etmedim.onun dışında normal yeme içme devam.hamileliğimi 14 kiloyla tamamladım. Mucizemsinsenn
Nurtalib Mucizemsinsenn genelde hep tek baktim dogum sonrasi bir ay kayinvalidemde kaldim sonra evime gectim tek bakmak daha iyi ama illa ki yardim şart arada mesela ben temizlik yemek falan tam yapamiyorum yetisemiyorum esin yarsim ederse ne mutlu sana yada ailenden birileri geldikce yapiyorsun ayni anda uyutmaya calisiyorum sallamaya alistirmazsan rahat edersin benimkiler alisti birisini ayagima digerini hamak besikte salliyorum kucukken ne var büyüyünce zor dedi etrafimdaki herkes kucukken degil de simdi zor gercekten ikisi de yerinde durmuyor Allah kolaylik versin hepimize bi duzen tutturursan biraz isin kolaylasir