MerveN55 Merhaba emzırıyorum ve şiddetli boyun agrım var bas agrısı yapıyo clcuk doktoru parol ıc dıyo kadon hastalıkları doktorum arveles ıce bılırsın dıyo sagşık ocagındakı ebe mınoset ıc dıyo ne ıcmem gerekıto sasırdım parol bı ıse yaramıyor
Deletedmom348 MerveN55 Arveles bana da iç demişlerdi canım. Hatta ben astım ilaçları kullandım ağır emzirme de sorun olur mu dedim? Ağızdan alınan ilaçlar bebeğe geçmez dedi doktorum. Minoset, novalgıne, parol hamileyken içtim doktorum sorun yok demişti
Fatihinannesiii Başına eşarp bagla sıcak su ile duş al omuzlarına ve kaşlarına masaj yaptırabilirsin çok iyi geliyor… Benim ağrıyınca öyle yapıyorum her seferinde.. ama bazende iğne olmadan geçmiyor… kusunca geçiyor öyle yapabiliyorsan dene bı iyi gelebilir