Mlsgr Bende aptamil kullanıyordum kızım çok gazlıydı bir sürü gaz damlası kullandım biberonu değiştirdim vs. meğer sorun mamadaymış 🤦🏼♀️ Hipp combiotic kullanıyorum şükürler olsun Rabbime o zor günler geçti şimdi ne damla ne de başka birşey kullanıyorum kızımın ne kadar neşeli olduğunu farkettim 2 ay bebek sevemedik ağlamasından 😔