Fasulyem Cansu_ertem bunu nasıl ısıtıyorsunuz canım her gün kavanozun hepsini mi ısıtıyorsunuz o zaman sürekli ısıtıp spgutmka zararlı olmaz mı yoksa içinden 3 kaşık alıp onu mu ısıtıyorsunuz bende merak ettim denemek istiyorum
Cansu_ertem Fasulyem hepsini ısıtıyorum mikrodalgada. Eğer mikrodalga yoksa da 3 kaşık çay bardağına koyun sıcak suyun içinde ısıtın
Eslemnisabebeginannesi Bulutipek hayır yapmıyor ama siz işinizi garantiye alıp kimyon atarak yiyebilirsiniz