Mariiiin1 Kızlar bebegim mememi emzik gibi kullanıyor. Cogu emzik denedık diliyle itiyor geri . Acaba bibs mi awent mi iyi hangisini daha iyi tutuyorlar ? 45 gunluk bu arafa
Gzdzeynep Mariiiin1 biz avent ultra air ı ilk tutturduk şimdi hangi marka model verirsem emiyor gerçi 13 aylık şuan 😂
Arasannesi Mariiiin1 avent air ve chıcco kaucuk kullanıyoruz.en sevdıgı emzık kaucuk serısı oldu ılk dogdugunda onun küçüğünü vermıstım aventıde sonradan aldık ıkısıde iyi ama chıcco anne memesıne benzer üretmiş daha guzel
KumsalRoza Her ikisini aldim.aventi aldi.bibsi ilk basta tutmus gibi gorunse de agzina buyuk geldi sanirim biraz.
Defne_cicegim Mariiiin1 kesinlikle avent diyorum biz avent ultra air yani fazlasıyla hava alıyo rahat oluyo bide şu aklınızda olsun anne göğüs ucuna en yakın emzik aventin emzikleridir benim kızım 4. Ayda almaya başladı şuan 11 aylık çocuk emziği görünce bi hoş oluyo çok seviyor 🤗