Kızlar slm oğlum bugün 4. Ay aşısını oldu. Kilo kontrölümüzde sadece 400 gram almış😔 baştan beri sağarak veriyorum gündüz emmiyo maalesef gece emziriyorum sadece her 2.5 saate 1 120 cc süt veriyorumsütüm yetmediğinden sabah ve akşam mama veriyodum ona rağmen çok az almış napacağımı şaşırdım mama sayısını artırmalı mıyım bu süreçte doktora gitmekte istemiyorum bunun için 🤷♀️