Birannebirfurki Bebeğim emmek istiyo ama süt gelmediği için ağlama krizine giriyo sütümü tekrar arttırmam mümkün mü
Ege35 Birannebirfurki sağ canım sürekli olarak. Kanalların tam açılmamış dolayısıyla az gelince bebek de ağlar. Bol bol sağmam lazım ve emdirmeye devam et ağlasa da. O emdikçe de açılır çünkü kanalların. Biberonla da bir şey vermemeye çalış oradan çok geldiği için de memede ağlıyordur
Ege35 Birannebirfurki düzelir inşallah ama dediğim gibi emmese de sağ buzluğa at oradan ısıtıp içirirsin. Anne sütü gibisi yok
Birannebirfurki Ege35 şu an zaten küvezdeyken sağdığım sütleri veriyorum onlar olmasa aç kalmıştı çocuk