Nisan_35 muhallebi yapın, pişirmeye gerek yok. Suyla tahıllı muhallebi yapıp üstüne benmari usulü ılıttığınız sütü ekleyebilirsiniz. Ya da burada bir anne vermişti tarif, pirinci haşlayıp meyveleri buharda hafif pişirip blenderdan geçirip anne sütü ekliyordu. Yoğurt bende tutmadı, genelde olmuyormuş.