Arkadaşlar bende size memnun kaldığınız epilasyon aletini sordum neyle alayım diye sormadım az sakin olun ya niye her şeyden gerginlik çıkarıyorsunuz gerçekten hiçbir seye saygısı kalmamış asabi bir toplum olmuşuz. Herkesin tercihi kendisine kimseye neden niye hesap soramazsınız. Lütfen biraz rahat olun kavgaya ortam aramayın çok üzülüyorum bu halinize çok yazık Allah kalbinize ferahlık versin belliki kendi huzursuzluklarınızı böyle çıkarıyorsunuz