Kuzumveben
2 ay 10 günlük bebeğim var 2 günde büyük tuvaletini yapardı dün 4 kez yaptı ama sulu değil pıtırlı hatta anne sütü alıyor bugün ise sabah 8de uyandık ve saat şuan saat 1 4 kez yaptık sulu degil pıtırlı ve oyle cok değil bi çay tabağı yok bile ama bi bezi degistirdim aradan 5 dk gecti tekrar yaptı sulu değil pıtırlı gayet ama başıma ilk defa geldi endişlendim ilk bebeğim bide reflümüz varkusuyoruz gün içinde sıvı kaybetmesinden korkuyorum doktora götürmelimiyim şuan? başına gelen varmı şunu diyebilirim kakada bi sıvıklık söz konusu değil pıtırcıklı hatta ama
sabah 8den beri 4 kere yapınca aklıma takıldı