Merhaba kızlar, 5 ay 8 günlük (düzeltilmiş 4 ay 8 günlük) ikiz kızlarım var sadece anne sütüyle besleniyorlar, kızlarımdan biri 2520 doğdu şu an 6900 gr diğeri 2270 doğdu şu an 6300 gr en son kontrolde doktorumuza ek gıdayı sorduğumda düzeltilmiş 6. Ayda geçeceğiz dedi aynı ayda doğmuş tanıdıklarım var 5 ay kontrolünde tadımlara başlamalarını söylemiş doktorları biz çok geç kalmış olmuyor muyuz ya da diğerleri mi erken geçiyor ek gıdayı kabul etmede sıkıntı yaşarız diye endişeliyim açıkçası