Bu dudak bağı belirtisi midir. Doktorum var ama emmeye etki edecek kadar değil dedi. Ama bebeğim her emmesinde ses geliyo. Dudağını dışarı bükmeye çalışınca meme ucu da dışarı çıkıuo tutamıyor. Ama biberonla mama verirken dudakları dışarıda sadece memede böyle. Ben mi yanlış tutuyorum acaba. Bide damak düşmesi nasıl oluyor. Meme uçlarım çok yarayken bir kere hızlı çektim meme mi ağzından. Seste ondan sonra oluşmaya başladı.