Bebeğim 1 ay 17 günlük gündüzleri uyumuyo 10 dakika uyuyup uyanıyo durmadan esniyo gözleri kızarıyo uykusuzluktan direniyor emzirirken uyuyo yatırıyorum uyanıyo çok yoruldum uykusuz geziyorum hep gazını atıyo gaz damlası kullanıyorum niye sizce böyle yapıyordur ?