Merhaba anneler günübüz güzel geçsin 😙 Size bişey soracaktım oğlum 1.5 yaşında bugün aşı oldu 13 kilo geldi hemşiremize mamayı bıraktırayım mı diye sorduğumda herşeyi yiyorsa bırakabilir dedi oğlumun süte alerjisi var o yüzden devam sütü içebilir dedi hemlire ama geçenlerde haberlerde duymuştum bebekleri zehirliyor diye aranızda kullanan var mı hangisini kullanıyorsunuz bebekleribize yararı oldu mu uykuya geçişleri nasıl