Bebek111 Merhaba! 6. Ay aşısını oldu hemşire banyo yaptır filan hiç bişey demedi benimde kafam dalgındı unuttum sormayı
Gamzesylu-06 Bebek111 yapılıyor canım verem aşısında yapılmıyor bende hastaneden gelir gelmez yıkadım