e_ckucukunal 3,5 aylık oğlum var ağzından sürekli salya akıyor elini sürekli ağzına götürüyor bugün farkettim at damağının iki tarafında böyle beyaz bir şey var ne olduğunu bilen var mı? 🙃
Minik12_3 e_ckucukunal benim oglumdada var çok heveslenmistim ama Malesf 😅 damak şişer patlarsa diş ben benzetemedim dişin incileri oluyormuş o kendini belli etmiştir
e_ckucukunal Minik12_3 bende aşı kartında baktm şimdi ilk dişler orada olmuyormuş🙈 ama o kadar huysuz ve salyası akıyor rlife agzda olunca merak ettim
Minik12_3 e_ckucukunal tabiki her çocuk bir olmuyor bizimkindede öyle oldu hevesle bekledik Ah neler neler çektik aşırı huysuzdu ama Gel gelelim ki 12 ayında çıkardı diş 12 ay 10 gün oldukçada yürümeye başladı 😅