Kızlar bebeğim 3 buçuk aylık olunca kirli bez sayısı 3 e düştü bianda önce mutlaka 5 kere yapardı kakada çok yapardı.Bebekler büyüdükçe azalır dediler ama 3 buçuk aylık için normal bi durummu?acaba doymuyormu yoksa çok terliyor terlemi atıyor vücuttan bilemedim😞😞