Papatyaa_ Eylul270520 zamanında prima stoklamıştım A101’de çok ucuzdu bi ara. Kullanıyoruz şimdi sıkıntı yaşamadık umarım yaşamayız ☺️
NesLyy- Eylul270520 İlk soffia ile başladım, sonra canbebeye geçtim uzun bi süre onu kullandık şimdi molfix kullanıyoruz memnunum şimdilik ama canbebe çok güzel sadece bir kaç defa sızdırma yapmıştıı değiştirdim pişik falan asla yapmadı molfix de 1 aydır kullanıyorum bezi çok dolu olduğu halde sızdırmadı🙃
Eylul270520 Meryu bende sleepy kullanıyorum ama bezde bir koku var rahatsız ediyor bu koku canbebe denemek istiyorum ama kullanan var mı?
demir1717 Eylul270520 ilk 4 ay prima premium care.Sonra minies ile karışık gitti,indirimdeyse prima aldım stokladım 😂 8 ay gibi sleepy cırtlılara başladık, gece prima aktif bebek taktım. Şuan 22 aylık, yaşından beri sleepy külot bezle devam ediyoruz.
esra0474 Ben sleepy Prima kullandım, şimdide miniese geçtim. Hem uygun hem bir sıkıntı yaşamadık şimdilik
serdarkaran Oğlum 35 günlük. İlk Prima ile başladık, paket bitince Jenny Willy aldık ve onunla devam ediyoruz. Ne pişik ne de koku yok. Sadece kakası çok sulu olduğunda ve hemen gark etmediysem sızma yapıyor.
Tugcee2390 Eylul270520 Sleppy bizde pişik yaptı primaya geçtik tekrar pişik olur diye değiştirmiyoruz artık