İki gün önce bebeğim öndeki 3 dişi birden çıkardı. Baştan bir problem yoktu. Ama dünden beri kusuyor herşeyi kusmuyor ama sebze çorbasını kustu meyveyi kusmadı sütünü kusmadı ama gece mamasını kustu gibi ama oluk oluk kusma. Nedendir acaba dişten mi bilemiyorum. Midesini üşütse herşeyi kusmaz mı ? Tecrübeli anneler yardım