esmerayes ne güzel 😍 ben onun nöbetine denk geldim ama doğum ilerlemedi o sırada da nöbeti bitti gelen doktor da ebe gönderip elleriyle açmaya çalıştılar normal doğuma zorladılar. defalarca bebeğim kalp atışları düştü net alarm verdi ölüyor diye bağırdılar ben şoka girdim. 5 dakika içinde alttan komple keserek zorla çıkardılar. kilolu bi bebekti onu bile necati bey söylemese kimsenin umrunda değildi ona rağmen zorladılar boynuna 4 kez kordon dolanmış normal doğum mümkün değilmiş açılma da olmuyordu ıkınamıyordum şokta olduğum icn. eziyet ettiler bana resmen. ertesi gun kontrolde yine necati bey geldi kontrolden sonra cok mu zorladilar seni dedi maalesef dedim.