Zeytinyağı tavsiye etmem , asitli olduğu için daha besliyor ve çoğaltıyor konağı. Bizde öyle oldu yani sürünce geçti, ertesi gün daha çok cıktı. Yüzü için aldığım mustela stelatopia kremi önerdi eczacı. Banyodan önce sürdüm, yıkarken taradım ve geçti. Bidaha da tekrarlamadı