DilekB_ Merhabalar hanımlar kızım 10 Ocak’ta 2 aylık aşılarını yaptırdık şimdi koldaki iğne yerinde sadece kırmızılık var sizde de durumlar aynı mönü aşı nasıl iz bırakacak kolda???
Fulyarcak DilekB_ Benim oğlumda cuma günü oldu aşılarını kolunda kırmızı iz var Ama daha yeni olduğu için huzursuz doğru düzgün uyumuyor ve uyanık olduğu zamanda ağlıyor 😟
Siracseda DilekB_ benimde oğlum 9 ocakta vuruldu iki gün artık kanser oldum çok kötü geçti geceler huzursuz agliyo uyumuyo 3 gün dolduktan sonra yıkadım derin bir uyku çekti ateş fazla olmadı şükür ki
Bssrr DilekB_ forumda okudum izi aylar sonra yapacakti yalan olmasın 6 da mı 9 da mı öyle birşey yani hemen deği
Minnakkk DilekB_ bizde bugun olduk zaten gazdan dolayı cok aglıurdu huysuzluguna huysuzluk kattı bır cay kaşığı calpol verdım bakalım nasıl geçecek
DilekB_ Fulyarcak aile hekimi huzursuz okur ağrı yapar acır dedi calpol falan verdim ama yeri şu an kırmızı sulanıp kabuklanacak demişti dr ama şu an sulanma falanda yok sadece kırmızılık var acaba tutmayacak mı? Sizinde öyle mi?? Elis Siracseda
Eymenalp DilekB_ ilerde oluyo o 5 6 aylikken benim ablamin bebegi 7 aylik oldu yeni belli oluyo kolunda kocaman kizariklik var
Eymenalp DilekB_ tam olarak bilmiyorum gordugumde serce parmaginin tirnakgi kadar kizarmisti ablaminki 7 aylik oldu gittikce kabuklasacakmis
Annekuzusu Kızlar benim kızım 4 buçuk aylık oldu kolundaki kızarıklık daha yeni kabuklandı döküldü kendiliğinden