Bebeğim ilk zamanlar gögüsümü bitiremediği için emdikten sonra hep sağmak Zorunda kaldım yoksa mastit oluyordum. Şimdi çok şükür bitiriyor ama az da olsa sağıyorum onu nasıl bırakabilirim şişerse mastit olursam diye de korkuyorum. Var mı benim gibi olan?