Sevimli hayır azaltmaz aksine bebeğinizi arabasına koyun çıkın ikiniz beraber yürüyün :)
bebeğiniz yanınızdayken onun kokusu ile dahada fazka salgılanır sütünüz. Evde yapacaksanız eğer bebeğiniz kucağınızda yapın. Onunda bu ritmik hareketler hoşuna gidecektir. :)
1 saatin üzerine çıkmayın mümkünse.
eğer evde leslie yapacaksanız, yarım saatte iki mil yani 3 km yürürsünüz :))