Kubis
Bebeğim 17 günlük ilk günden beri emziriyodum ama uçları aşırı yara olunca bı süre ara verdim bı kaç gündür mama vermek zorunda kaldim😟ilk Bebelac Gold aldım hafif kabızlık yaptı o bitince Aptamil aldım aşırı gaz sancısı başladı uykusundan uyaniyo o derece. Sütümu gün içinde elimle sagip veriyorum ama yetmediği için mama vermeye devam ediyorum şimdi hem mamayı değişip hem gaz damlası kullanmayı düşünüyorum hip öneren çok olmuş sayfalarda yardım edermsnz ne iyi gelir