Mlsblsny Merhaba biz vitamine başladığımızda 3 damla şeklinde başladık fakat şuan 4 aylık olduk kullanıyoruz ama hala 3 damla şeklinde kullanıyorum vitaminlerin de dozu artar mi damla sayısını yukseltmelimiyim
Ahat_mali Mlsblsny d vtamininden bahsediyorsan o 1 yasina kadar aksatilmadan hergun 3 damla devam edilmeli