Deletedmom11 Benim de isteğim böyle olması tabi, bebeğimin istekleri yönünde hareket etmek istiyorum. Ama doktorlar kafamı karıştırdı. Sizin adınıza sevindim, bebeğinizin iştahının yerine gelmesine de 🙏🏻 Benim bebeğim inanılmaz seçici yemek konusunda, en baştan beri öyleydi. Bu da zor bi durum maalesef. Bakalım, hayırlısı inşallah