Tgbberk canım ben ilk 1,5 ay cok kucağa almadım (ozaman memeleketteydim ) ama memleketten dönünce evde bi eşim bi ben acemiyiz.🤷♀️ Her ağladığında muznızlandıgında aldık kucağımıza bize olur felan diye . Ve hala kucaktayız ben herşeyi kucakta yapıyorum . Artık tasımaktan bileğimin üzerinde kemik çıkmış dr gittim MR felan girdim sen düşün yani ve ameliyat dedi 😱 zorlamışım baya bi . Ne zaman biter bu durum ben tahmin bile edemiyorum artık .zaten çocuğun yabancı krizi var birde başkası uzaktan sevse bile basıyor çığlığı