yusufcuk bende cerazette kullanıyordum dokturum tavsiyesi cerazetteydi. Düzenli olarak 14 günde bir adet oluyordum. Doktorum bu ilaç sana yaramadı yasmine geç dedi. Ona geçtim. Adetimin 3. Günü içtim bitene kadar kullanacam sonra zaten adetimi bekleyecem ve adet olduktan sonra tekrar 3. Günü kullanmaya başlayacam. Yasmin kullanmaya başladım adetim düzeldi bile. Cerazette bozmuştu adetimi habire leke görüyordum ve 14. Gün adet oluyordum ayda iki hafta tek temiz kalıyordum